Contact

Voor al uw vragen, opmerkingen of onverhoopt een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

Showroom & afhalen

Werkmansbeemd 26
4907EW Oosterhout

Maandag t/m vrijdag: 09:30-17:30 uur

Zaterdag: 10:00-17:00 uur

Gratis parkeren voor de deur!

E-mail

U kunt onze klantenservice mailen op info@slimroken.nl. Wij streven ernaar om alle mails binnen 4 kantooruren beantwoord te hebben.

Chat

Op de website vindt u rechtsonder onze chatfunctie. Wanneer wij online zijn en direct kunnen antwoorden ziet u: "Vragen? Chat live met ons!" Wanneer wij offline zijn ziet u: "Vragen? Stuur ons hier een bericht".

Wanneer u offline een bericht achterlaat is ons streven ook hier om u binnen 4 kantooruren geantwoord te hebben.

Telefoon

U kunt onze klantenservice bereiken op nummer: +32 330 378 27. Open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30

*Belt u met een vraag over een factuur of bestelling?

Wij verzoeken u vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.

Post (Vragen, opmerkingen en/of informatie)

Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen.

Ons adres:

Elektronischesigaret.be
t.a.v. afdeling Klantenservice
Biezenbeemd 1
4907EE Oosterhout

Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen. Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.

Post (retouren)

U kunt uw retour sturen naar:
 
Elektronischesigaret.be
t.a.v. afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout 

Lees hier meer over Retourneren.

Klachtenprocedure

Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.

Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u als tevreden klant te houden.

U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief. Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.

Wij zullen binnen 4 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen aan de oplossing van uw klacht gaan werken. Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost. 

Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug. Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.

Geschillencommissie

Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl

Of richt u aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/

Met vriendelijke groet,
Het Elektronischesigaret.be Team!